La poarta şcolii

Sunt la şcoală, o şcoală cu renume. Ca orice şcoală cu renume, există intrare pentru profesori - prin faţă - şi intrare pentru elevi - prin spatele clădirii. Eu, ca părinte, mă înregistrez cu nume, prenume, seria buletinului , la intrarea din faţă. Şi aştept, pe hol, să iasă diriginta de la oră. Să discutăm o problemă legată de disciplină. Nu, de data asta nu a făcut fiica mea vreo boacănă, nu a vorbit în timpul orei ci a încasat un pumn de la un coleg.

Aşadar, sunt pe hol. Citesc afişul despre Big Bang. Uşa de la intrare se deschide şi intră o fată cam de clasa a VIII-a şi un băiat cam de a VI-a. Doamna de la intrare, a cărei funcţie n-o ştiu, îi ia la rost:
- Ce căutaţi măi pe aici? Hai, prin spate!
Uşa se închide, ei pleacă. Spre poarta şcolii.

Colegul doamnei o trage de mânecă:
- Măi, măi, lasă-i, măi, să intre prin faţă. Păi tu ştii a cui e fata?
- Nu mă interesează pe mine a cui e fata! Să intre toată lumea prin spate!
Dar domnul nu se lasă.
- Măi, păi e fata lu' notăriţa! N-o ştii?

Colega nu se lasă nici ea.
- Ce te tot amesteci atâta? Da, e fata lu' notăriţa???!!! Ştii câte absenţe are? Ştii că a chemat-o directoarea pe maică-sa la şcoală? Dacă-i fata lu' notăriţa de ce chiuleşte de la şcoală? Care-i treaba ta? Du-te acasă!

Şi s-a dus. Şi s-a sunat de ieşire, şi a venit şi diriginta fetei mele. Şi am discutat problema de disciplină a colegului de clasă. Cum a fost sancţionat? Păi nu v-am spus că am discutat? Nu, nu e frate cu fata lu' notăriţa dar are şi el rude. Când se enervează le cheamă în curtea şcolii, ca să-l ajute să-i dea o mamă de bătaie vreunui coleg care l-a deranjat.

Ce şcoală? Păi nu v-am zis că e una cu renume?

Comentarii

Postări populare