Hai să ne dăm cu telegondola în bărci

Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns. Citesc undeva că Ministerul Dezvoltării, prin vocea Elenei Udrea, va aloca 100 000 de euro pentru construirea unei telegondole pe o distanţă de 2 kilometri, care să lege lacul Sfânta Ana de Bixad. Motivul - e rezervaţie, să nu poluăm acest lac unic în Europa. Deci să ne ducem cu telegondola la lac sau cu bicicleta sau pe jos sau cu maşina ecologică.

Apoi e chiar o soluţie bună, brava! Drumul până la Sfânta Ana e atât de prost, plin de gropi încât dacă te duci cu maşina rişti să te întorci pe jos fiindcă şi se strică maşina. Aşa măcar ştii că-ţi laşi maşina acasă!
Partea cu rezervaţia nepoluată mă distrează sau m-ar distra dacă acum doi ani n-aş fi fost la Sfânta Ana. Un singur veceu, la 20 de metri de lac, care dădea pe dinafară. Nevoile ţi le făceai ecologic printre brazi iar când intrai în apă, cu tine intra şi câte-un câine care-şi făcea nevoile în lac. Cu puţin ghinion îţi apărea în faţa ochilor şi câte-un rahat de om, plutind pe apă. Cu puţin noroc nu-l atingeai când înotai. De te apuca foamea şi n-aveai nimic de mâncare la tine apoi nici că puteai să o păcăleşti cumva, fluierând, pentru că mirosul micilor de pe grătar o cam întărâta.

Sigur Elena Udrea nu a fost la Sfânta Ana de curând. Pentru că da, acum şase ani acolo era aproape pustiu, ceea ce nu se poate spune acum despre loc. Eu una am avut impresia că am nimerit în altă parte. Dacă a fost însă de curând şi are impresia că telegondola este singurul lucru care lipseşte locului pentru a fi protejat, atunci cred că ea sigur a nimerit în altă parte.

Deci, fraţilor, la anul mă dau cu telegondola! Până atunci unii se dau în bărci!

Şi staţi aşa, să caut articolul de acum doi ani - La Sfânta Ana oamenii i-au dat dracului cheile rezervaţiei! Am şi fotografii. Iată-l:

http://carmenmusatcoman.blogspot.com/2008/08/la-sfnta-ana-oamenii-i-au-dat-dracului.html

Comentarii

Postări populare