RDS-RCS revine în forţă

Când să zic şi eu ceva de bine iaca iar m-am enervat. Vine episodul II la RDS-RCS. Dacă vineri a venit un domn şi a instalat cablul tv - curat, elegant, nu am ce-i reproşa - ieri am sunat la serviciul tehnic să întreb când vine echipa pentru a instala internetul şi telefoanele (căci da, e altă echipă). O domnişoara mi-a spus ca nu e programată nici o echipă dar că nu-i nimic, poate fi programată pe loc. Ceea ce a şi făcut, pentru azi, în intervalul orar 16-18. Mi-a dat şi un număr de înregistrare.

Azi fac pe dracu-n patru şi sunt la ora 16 acasă. Şi se face 17,11 şi sună telefonul, număr privat.
- Alo? V-am sunat de la RDS. Mâine poate veni o echipă la dumneavoastră pentru instalare....
Şi am văzut roşu în faţa ochilor. Nu, nu se poate să am probleme cu RDS-ul încă o dată. Ba da, se poate. Foarte mirată, domnişoara mă anunţă că ieri da, am sunat la call center dar că a ei colegă nu are dreptul să facă programări şi ca atare nu există nici o programare pe numele cutare. Şi de aici am luat foc pentru că deja nu mai suport. Ori nu li se face instructajul, ori sunt angajaţi pe pile, ori sunt proşti dar nu înţeleg de ce nu se pun de acord şi de ce îşi bat joc de cei care le plătesc salariile, până la urmă. Ori au puţine echipe şi nu reuşesc să acopere zona şi atunci dau vina unii pe alţii, dar fără să se gândească la faptul că aduc deservicii firmei la care lucrează, căci pare neserioasă. Oricum mie deja imi pare rău că am semnat contractul şi sper să n-am probleme cu internetul sau cu altceva pentru că de data asta o să-i reclam la Protecţia Consumatorului.

Aviz amatorilor de RDS!

Comentarii

Postări populare