Si Lili s-a dus

Si prietena mea s-a dus, pentru ca prea multa suferinta stransese in ea, iar ea era o fiinta vesela, optimista si si-a batut joc de moarte cat a putut, dar intr-un final a lasat-o pe cea nenumita s-o cuprinda in brate si s-o ia cu ea in alta lume.

A murit in fiecare zi cate putin iar cand o intrebai ce face exact asta raspundea: "Mor".

Si n-a vazut niciodata Praga, asa cum isi dorea, si n-a vazut multe. Mi-a fost insa alaturi din 90 incoace, de cand o cunosc, m-a gazduit, mi-a dat sfaturi bune, m-a scuturat si m-a impins spre viata, mi-a gasit serviciu, m-a nasit, a nasit-o si pe fiica-mea. M-a boscorodit cand a fost nevoie, m-a incurajat si m-a laudat cand iar a fost nevoie.

Si...

Comentarii

QED a spus…
Dumnezeu s-o odihneasca pe Lili! Pastreaz-o vie in amintire! Si...-mi pare rau pentru pierderea ta.
Carmen Musat Coman a spus…
Iti multumesc, desi nu te cunosc............ dar poti multumi si necunoscutilor, nu?
QED a spus…
Poti multumi sau nu. Toti facem alegeri. Dar ai multumit si apreciez!
CARMEN a spus…
Dumnezeu sa o odihneasca!
va ramâne vie în amintirile tale si a celor dragi. Ai avut marea sansa de a o cunoaste!
Unknown a spus…
:( Dumnezeu sa o ierte..

Postări populare