Geaba ești frumoasă dacă nu ești și cam proastă

La Festivalul carte și arte de mai deunăzi vine la standul meu un coleg de la o altă editură:
- Pot să vă fac un compliment? Sunteți frumoasă.
Îi mulțumesc, îmi spune că și soția lui e frumoasă și-mi arată o fotografie cu ea. Pleacă, urându-mi spor.

În ultima zi a Festivalului, fiind și cam urât afară, mă hotărăsc să lipesc afișe cu Festivalul pe geamurile Palatului Șuțu, ”să se vadă că e o manifestare înăuntru”. Mă îndrept spre trei colegi de la alte edituri și care fumau, lângă ușă.
- Mă ajutați vă rog să lipim afișele astea?
Gândeam că e în interesul comun.

Doi, de silă, de milă, au acceptat, colegul cu complimentul de mai sus mi-a răspuns:
- Eu plec acum de la Festival, nu mai stau, mi-am făcut plinul.


Eu mă întreb acum? Oare cum e mai bine? Să fii frumoasă și proastă, adică să-ți spună bărbatul că ești frumoasă și tu să faci toată treaba în casă, sau să nu te complimenteze și să pună mâna naibii să te ajute?

Comentarii

Postări populare