Ofertă specială de vacanță - speli, calci, faci curățenie. Totul pentru 100 de euro.


Am primit o ofertă de vacanță în Deltă. Sau deltă, cum scrie pe fluturoi. Toate bune și frumoase: ”traseu pe canale de numai o oră ne v-a (nu, nu eu am scris astfel) despărți de inima zonei sălbatice a Deltei etc.etc.”
Ziua a doua îmi atrage atenția dar nici a treia nu-i de colea: În ziua a doua pot admira ”pădurea de stejari și alte specii de copaci, dar cel mai important stejarul îngenunchiat (cel mai bătrân stejar din deltă)” Jur că am scris exact ca pe fluturaș.

Ziua a treia, așadar:
”Mergem să pescuim pentru a pregăti singuri masa de prânz. Fiecare v-a contribui la acest lucru. Împărțim treburile, pescuitul, adunarea lemnelor pentru foc, aprinderea și întreținerea focului, curățarea peștelui prins, prepararea ciorbei la ceaun iar după servitul mesei spălarea farfuriilor, tacâmurilor și a ceaunului, stingerea focului, adunarea și depozitarea resturilor în saci, pe care-i luăm cu noi (nu lăsam gunoi)”.

Am și eu o ofertă de-asta specială: v-ă invit la mine acasă, în concediul vostru. Împărțim treburile - face-ți curat, pregăti-ți masa - după ce a-ți făcut piața. Spăla-ți farfuriile și aragazul, ceaunul și geamurile, udați florile și bate-ți covoarele (pardon, n-am, deci plimba-ți câinele vecinului, nu lăsa-ți gunoi în urmă, strânge-ți și lua-ți la voi acasă). Ieftin, ofertă specială: 100 euro ziua.

Comentarii

Cristina a spus…
Sa mor de ras, nu alta! Parca e o compunere de clasa a doua scrisa de codasul clasei. :)))) Si ia zi, Carmen, ai raspuns pozitiv ofertei? Sau mai bine zis, a-i raspuns? :))))
Carmen Musat Coman a spus…
Pai, da, cum nu? Fac-em bagajili...Visul vietii mele.

Postări populare