Pilu e eroul meu!

Dragii mei, Pilu, protestatarul din Baia de Aries, cel care timp de o luna a protestat singur, cu o pancarta, cerand demisia lui Basescu, Pilu cel fara dinti dar cu inima mare e eroul meu! Nu George Clooney (daca l-oi fi scris bine) sau mai stiu eu ce actor din viata sau din romane. Pilu, cel care aduna fier vechi si locuieste intr-un camin de nefamilisti, Pilu cel care nu stie sa scrie bine - Boc, Udrea si Cioru - dar stie ca nu mai poate si nu mai vrea sa traiasca intr-un stat mizerabil si nu se teme sa o spuna, sa protesteze. Pilu, cel care s-a urcat in tren si s-a dus la Buzau, sa-si deszapezeasca semenii. Pilu care a dat la lopata toata ziua si care apoi, pentru ca a fost invitat in emisiune la Realitatea TV, si-a pus probabil singura lui camasa buna, s-a pieptanat si ne-a aratat, fara emfaza, sufletul lui mare.
Pilu e eroul meu!

Comentarii

Postări populare