Îmi vreau eroii înapoi

Îmi vreau eroii înapoi - au salvat vieți cu riscul propriei vieți. Îmi vreau eroii înapoi, acești oameni simpli, risipiți în lumea largă, pentru a ne reînvăța și pe noi ce înseamnă omenia, fiindcă noi, aici, în București cel puțin, întoarcem capul când cineva e în primejdie, fiindcă „asta nu mă privește”. În țara în care telefoanele ne cad din buzunare ca monedele, nimeni nu sună la 112 când un om e în pericol pe stradă.

http://ro.stiri.yahoo.com/eroi-rom%C3%A2ni-care-au-impresionat-lumea-%C3%AEn-ultimii-152609317.html

Lor, acestor eroi, eu le-as da casă, o rentă viageră. Si i-aș aduce înapoi în România. S-o reconstruiască.

Comentarii

Daniel a spus…
Eroii despre care vorbiti, s-au raspandit in lumea larga intrucat aici, in tara lor, nu este loc pentru ei intrucat acest loc a fost ocupat de catre mafia chinezeasca(care a contribuit in partea la distrugerea industriei usoare si de prelucare), de catre regi tigani stapani peste hoarde de hoti de cupru si mafioti, de gunoieri care dau lectii la tv despre cum trebuie disciplinat romanul etc... Si nici nu cred ca acesti eroi se vor mai intoarce vreodata inapoi. Ei au plecat sa contribuie semnificativ tocmai la prestigiul unui Occident care ia in deradere, permanent, tara noastra. Aceasta este ”razbunarea” eroilor nostri...
Carmen Musat Coman a spus…
Da, stiti, tot asa gandesc si eu. Ca de-asta s-au dus in lumea larga. Era asa, un strigat de disperare, in gol...

Postări populare