Două prietene

Sunt în troilebuz, una lângă alta. Cea tânără, la vreo 18 ani, machiată, cu fața îmbrăcată în fond de ten, cu unghii lungi, cu model, cu telefon ultima generație. Cealaltă, la vreo 50 de ani, cu un permanent mare, îmbrăcată cu pulover chinezesc, o fustă gri, cu o geantă mare, în poală.
Cea tânără vorbește:
- Și a venit și și-a trântit geanta pe bancă și a zis și a făcut și eu am zis și ea a făcut și cealaltă a spus și ea a zis....
Și povestește, și povestește cale de două stații.
- Care? Aia? întreabă doamna.
- Aia, da. Dă-o încolo, e clasa a X-a și  are trei avorturi.
- E tot a X-a, ca voi?
-Tot a X-a.
Și iar povestește.
- Și eu am avut o zi infernală, zice doamna. Le știi pe alea, cutare și cutare... Le-am bătut azi.
Și povestește. Cum vin ele când vor și se uită așa, de sus, și mai și răspund, deși le-a amenințat că le scade nota la purtare, că le mută la altă școală.
- Și?
- Și râdeau. Le-am dus și la director... Îți dai seama ce oră de sport am făcut eu cu ele. Și le-am bătut.
- Da' nu mai da și tu în ele...o sfătuiește, cu juma de gură, tânăra.
Vorbele sună mai mult a reproș.
- Cum să nu dau? Păi dacă sunt jegoase! Să le ia dracu de jegoase, cum să nu dau în ele!

Mamă și fiică. Două prietene care-și împărtășeau experiența de peste zi.
 

Comentarii

Postări populare