Eu îl mai aștept pe Moș Nicolae

Un om pe care nu-l mai recunoști, ținut artificial în viață și care nu te aude, zic medicii. Un om pe care nu-l vizitează nimeni, că nu are rude și nu pot intra la terapie intensivă decât rudele de gradul I. Un om singur, legat de niște tuburi și de un nume doar. Un om care acum o jumătate de an era plin de viață și transmitea viață. Înconjurat de viață și acum, singur.

Și totuși eu cred că oamenii aud, în comă fiind. I-am spus să se întoarcă la noi, că e așteptat și iubit.  Pentru că eu tot mai cred în Moș Nicolae. Fiindcă acest om este un adult cu suflet de copil care merită să trăiască și sper ca Moș Nicolae să-i aducă viața înapoi. Și cred că același lucru i-au spus și cele două tinere dinaintea mea. Că e iubit. Și-l așteptăm să se întoarcă.

Comentarii

Postări populare