Să ne îmbrăcăm românește

A început înt-o joacă. Un tricou, o mașină de cusut veche, de pe vremea studenției, când timpul era veșnicie. O bucată de dantelă din bumbac, o bucată de material cu motiv românesc...



Și iată, acum mă îmbrac românește. Eu și prietenii mei. Eu și cei ce-mi devin amici, căci cei ce ajung aici, pe blogul acesta, nu-mi vor mai fi străini.

De dorești un tricou cu motiv românesc poți să-mi scrii la email: comancarmen@gmail.com

Tricourile sunt din bumbac, dantela este din bumbac. Un tricou este 35 de lei. De dorești, poți alege și o carte scrisă de mine, din seria








Cum s-a făcut...

www.edituracununidestele.ro

 În acest caz, ai o carte cu autograf si un tricou cu 50 de lei. Le trimit prin posta, de nu ești din București.

Să fim sănătoși și să ne bucurăm de fiecare clipă.









Comentarii

Postări populare