Niște isterici

O alee, 5 mașini blocate de un Polo albastru. Îi dau târcoale, sperând că a lăsat un număr de telefon. Frâna de mâna trasă, nici un semn. Întreb pe cei ce ies din bloc de știu ceva de mașina asta.
- Ne pare rău, nu știm nimic despre gradul acesta de inteligență, îmi zice o doamnă cu un copil în cărucior.
Peste vreo 10 minute apare un cuplu în vârstă.
- Nu vă supărați, nu e corect ce ați făcut, ați blocat cinci mașini. Vreau să ies și stau de 10 minute aici, blocată.
- Și ce e treaba mea? răspunde domnul înalt, cu părul alb, la vreo 70 de ani.
- Păi este, că m-ați blocat.
- Atunci nu mai parca aici!
- Păi e parcare la liber.
- Parchează în față la tine, la bloc.
- Păi sunt la mine la bloc, în față.
Domnul dă din umeri și mă ignoră, își face de lucru cu niște sacoșe.
- Vă rog să mutați mașina, ca să pot pleca.
Nu zice nimic și nu face nimic în acest sens.
- Sunteți nesimțit.
În acel moment intervine  nevasta, o femeie vopsită blond-roșcat, cu pălărie de paie, deși afară stă să plouă.
- Așa, fă-ne cum îți vine ție la gură! Ce-ai cu noi? Cum îți permiți să ne vorbești așa?
- Cum vă vorbesc? Spun că sunteți lipsiți de bun simț!
El se agită, dă din mâini, caută ceva prin mașină. Se întoarce spre mine și urlă aproape, dând din mâini.
- Termină! Că m-ai zăpăcit, nu știu unde mi-am pus cheile. Sunteți niște isterici!
Eu, cu cheia mașinii mele în mână, zic:
- Vă rog să mutați acum mașina, ca să plec. Stau de 10 minute, poate aveam o urgență.
- Uite că nu vreau, să parchezi la tine la bloc.
- Domnule, sunteți lipsit de bun simț, nu înțelegeți că trebuie să mutați mașina?
- Și dacă nu verau?
- Chem poliția.
Doamna bodogăne ceva, el, la fel, tensiunea mea e 20, probabil.
- Și nu aștepți de 10 minute, că de 5 am venit eu și am urcat să iau ceva.
- Nu contează de cât aștept, important e că ați blocat mașinile. Sunteți lipsit de bun simț. Amândoi.
El se urcă la volan, mută mațina și în timp ce face manevra amenință:
- Dacă mai parchezi aici o să vezi că o să-ți pară rău!
Ea rânjește la mine, o pălărie de paie rânjind, iar eu, în timp ce dau cu spatele, zic:
- Ați îmbătrânit degeaba.
- Eteeeee, zice marea doamnă.

Comentarii

Postări populare