Calitatea de prost

- In calitate de ce?
- In calitate de parinte.
- Nu se poate decat cu acordul studentului sau daca veniti cu studentul.
Parintele respectiv a zambit si a zis:
- Deci desi parintele e cel care-l sustine in facultate pe student....
- Si el plateste taxele, da, totusi nu poate vedea notele copilului lui decat cu acordul acestuia sau daca e insotit de acesta.
Parintele, om cu parul alb, trecut prin aceeasi facultate de stat, unde daduse examen serios iar secretara o sunase pe maica-sa cu zeci de ani in urma, sa o atentioneze ca fiu-sau avea doua restante in anul I si risca sa piarda facultatea daca nu le lua, deci parintele zambi iar, amar:
- Drepturile studentilor, nu?
Secretara dadu din umeri, indiferenta.


Povestea aceasta mi-a fost zisa de un prieten care-si tot trimite copilul la facultate. De fapt nu unul, ci doi copii. Mi-a zis:
- Pe mine ai mei nu m-au trimis niciodata la scoala, ii rugam eu sa ma lase la facultate, ziceau sa ma fac mecanic auto. Iar eu ma rog de copiii mei sa faca o scoala, ba le-o mai si platesc. Clar ca sunt prost!

Am tacut. E prietenul meu, dar chiar nu pot sa-l amarasc si eu si mai tare. Fiindca are dreptate

Comentarii

Postări populare