Hitler e printre noi

Nu ne plac batranii. Sunt inutili, miros a naftalina in cel mai bun caz, nu au dinti in gura si sunt imbracati in culori sterse. Au dupa ei o nelipsita sacosa din fas si sunt peste tot, te impiedici de ei oriunde te-ai duce. Mai nou sunt si la demonstratii, ai naibii. La manifestari vin ca la plimbare. Ce cauta ei acolo cand moartea-i cauta pe acasa? Eu as zice sa-i gazam, ca sa terminam cu ei. Asa, cum facea Hitler cu evreii. Sa facem si niste experimente pe ei mai intai, ca sa fie si ei buni la ceva.
Ce-am ajuns noi, oamenii, in ultima vreme? Indiferent pentru ce ies oamenii in strada, e dreptul lor. Indiferent de varsta lor, de statutul lor, e dreptul lor. Oamenii au murit pentru ca noi sa iesim in strada si sa ne spunem nemultumirile, oricare ar fi ele. Nu am vazut oameni in strada pentru ca niste parlamentari si-au votat pensii nesimtite. Nici ca s-au inchis spitale. Nici ca ne mor copiii in spitale. Cand niste oameni in varsta ies in strada, indiferent de motiv, ii punem la zid si de-am avea o mitralerea i-am mitralia.
Nu va plac chipurile batranilor care au iesit in strada, nu? Atunci uitati-va la chipurile tinere ale celor 63 de oameni frumosi care au ars de vii la Colectiv. Mi-e rusine ca am ajuns sa traiesc intr-o Romania plina de ura. Stiu, o sa vreti sa ma mitraliati si pe mine, N-aveti decat. Dar poate va uitati un pic in oglinda si apoi un pic si la chipurile tinerilor frumosi care s-au prapadit in Colectiv. Daca mai aveti un pic de omenie in voi, aprindeti o lumanare si faceti o fapta buna. Haideti sa construim si nu sa demolam.

Comentarii

Postări populare